Beneficii pentru angajații tăi

Asigurări în parteneriat

Nu este un secret faptul că implicarea și motivația angajaților au impact direct în eficiența și profitabilitatea companiei tale. De aceea, este important săfii aproape de angajații tăi și familiile acestora în fiecare etapă a vieții lor. În cazul unui moment nefericit precum un deces, o afecțiune gravă sau o invaliditate, cât și în cazul unor cheltuieli medicale de spitalizare neprevăzute, fracturi, arsuri sau intervenții chirurgicale, contează să fii lângă ei și să le asiguri stabilitatea financiară.

Asigurările de viață pentru angajați - Un instrument util pentru protecția financiară a echipei

Pentru a-și motiva personalul, companiile oferă, în completarea veniturilor salariale, și beneficii diverse, care să contribuie la securitatea financiară a angajaților.

Asigurările de viață pot reprezinta un beneficiu ce sporește pentru angajați nivelul de siguranță devenind astfel un avantaj competitiv pentru companie pe piața de muncă.

Cadru legislativ

Din punct de vedere legal, angajatorii care aleg să ofere asigurări de viață salariaților vor intra sub incidența articolului 55 alin.3 lit (g) din Codul Fiscal, unde se menționează că primele de asigurare, altele decât cele obligatorii, plătite de către angajator pentru proprii săi salariați, sunt considerate avantaj în natură, iar sumele care reprezintă prima de asigurare se includ în salariul brut al salariatului, în vederea impozitării. Astfel, pentru că primele de asigurări de viață nu sunt prime obligatorii, sunt considerate venituri impozabile, indiferent de valoarea lor. 

Deși, potrivit legii, asigurarea de viață nu este deductibilă, un angajator care alege să acorde salariaților săi un astfel de beneficiu extrasalarial se va bucura de foarte multe avantaje directe și indirecte, despre care vom vorbi mai multe în cele ce urmează. 

Avantajele beneficiilor extrasalariale sub forma asigurărilor de viață sau de sănătate

Ce acoperă o asigurare de viață sau de sănătate

Asigurări de viață pentru angajați

Asigurări de sănătate pentru angajați

Asigurări de viață pentru angajați

first

Valabilitatea unei asigurări de viață

În perioada în care polița este activă, asigurarea de viață pentru angajați este valabilă 24 de ore din 24, acoperind evenimentele asigurate, chiar dacă acestea se petrec în afara programului de lucru al angajatului.

De asemenea, acest pachet oferă protecție pentru evenimentele menționate anterior, indiferent de țara în care află angajatul, fie că acesta se află într-o deplasare în interes de serviciu sau în vacanță.

Condiții în care se acordă despăgubiri

Pentru a intra în posesia despagubirii, în funcție de evenimentul suferit, sunt necesare: 

Totodată, pentru o soluționare mai repidă este util ca Medicul curant/de familie să completeze una dintre declarațiile de mai jos, în funncție de evenimentul apărut:

Documentele pot fi trimise fie online, prin intermediul aplicației e-Claims, fie prin poștă sau email, la datele de contact de mai jos: 

Perioada în care trebuie notificat evenimentul

Este necesar ca asiguratul sau beneficiarii asiguratului să transmită toate documentele pentru încasarea despăgubirii în decurs de 90 de zile de la data producerii evenimentului asigurat.

De asemenea, este important ca toate documentele emise într-o limbă străină să fie traduse de către un traducător autorizat pentru a fi considerate valide.

Plata despăgubirii

Odată cu soluționarea cererii, se va trece la plata despăgubirii, care va fi efectuată în contul bancar al asiguratului. În funcție de modul în care este transmisă cererea, datele bancare pot fi transmise în felul următor:

Introduse în secțiunea dedicată a contului bancar e-Claims sau în cererea de despăgubire;

Prin includerea în dosarul de despăgubire a unui extras de cont, în care să se regăsească detaliile contului bancar și care să fie semnat și ștampilat de banca emitentă. 

Acordarea unui pachet de asigurări de viață angajaților reprezintă o decizie managerială care poate contribui atât la fidelizarea salariaților, cât și la reducerea nivelului de stres al acestora, prin oferirea unui instrument de protecție util împotriva neprevăzutului.

Asigurări de sănătate pentru angajați

second

Acoperirile pentru Asigurarea de sănătate

  1. Beneficiu zilnic de Spitalizare: În cazul unei afecțiuni, fiecare zi de recuperare este importantă. Cu acest beneficiu, angajatul primește o indemnizație pentru fiecare zi de spitalizare atunci când se află internat într-un spital (privat sau de stat) pentru a fi tratat, în urma unui accident sau a unei îmbolnăviri.
  1. Beneficiu zilnic de convalescență (post-spitalizare): Angajatul primește o indemnizație zilnică pentru fiecare zi de concediu medical după o spitalizare.
  1. Beneficiu zilnic pentru concediu medical: Angajatul primește o indemnizație zilnică pentru fiecare zi de concediu medical. Acest beneficiu nu este condiționat de spitalizare.
  1. Beneficiu chirurgical: În cazul în care angajatul suferă o intervenție chirurgicală în urma unui accident sau a unei îmbolnăviri, acesta primește un procent din suma asigurată, în funcție de gravitatea intervenției chirurgicale.
  1. Beneficiu pentru fracturi și arsuri - Angajatul primește un procent din suma asigurată în funcție de gravitate, atunci când suferă o fractură sau o arsură provenită dintr-un accident.
  1. Rambursarea cheltuielilor medicale - În cazul în care angajatul este obligat să suporte anumite cheltuieli medicale, primește înapoi costul acestor cheltuieli până la limita maximă prevazută în polița de asigurare. Printre cheltuielile acoperite se regăsesc și medicamentele, investigațiile/consultațiile medicale sau ochelarii de vedere.
  1. Beneficiu pentru Boli Grave - În cazul în care angajatul tău este diagnosticat cu o boală gravă, în perioada asigurată, cu una dintre afecțiunile menționate mai jos, acesta poate primi suma asigurată totală. Afecțiunile pentru care se plătește indemnizația sunt următoarele: 
  • Cancer
  • Infarct Miocardic
  • Coma
  • Atac Cerebral
  • Insuficiență renală (Insuficiență renală în ultim stadiu)
  • Operația de bypass coronarian
  • Transplant de organe  majore
  • Intervenții chirurgicale asupra valvelor inimii
  • Paralizie
  • Cardiomiopatie. Beneficiul oferit de asigurarea pentru afecțiuni grave poate fi folosit pentru a urma tratamentul recomandat sau pentru orice alt tip de plăți necesare recuperării. Nu se solicită documente pentru justificarea cheltuielilor.
  1. Asigurare Internațională de Sănătate - Top Protect - O asigurare care include a doua opinie medicală din partea unui consorţiu medical specializat, sprijin pentru găsirea celui mai bun specialist pentru tratarea afecțiunii, organizarea și acoperirea costurilor cu transportul asiguratului (+însoțitor), tratament, medici, cazare, intervenție chirurgicală, în limita sumei asigurate de 1.000.000 EUR/an sau 2.000.000 EUR/viață. Tratamentele se efectuează exclusiv în afara României, iar afecțiunile acoperite sunt:
  • Tratamentul Cancerului;
  • Intervenție chirurgicală de by-pass coronarian (revascularizație miocardică);
  • Înlocuirea sau corecția valvei cardiace;
  • Neurochirurgie;
  • Transplant de organ / măduvă osoasă.

Valabilitate – 24h / 24h

Teritorialitate – În întreaga lume

Servicii adiționale – Autorizare prealabilă, Call Center, Rețea Medicală, Decontare directă cu spitalele din rețea

Avantaje fiscale – Deductibilitate fiscală în limita a 400 EUR/an/persoană

Condiții în care se acordă despăgubiri

Pentru a intra în posesia despagubirii, în funcție de evenimentul suferit, sunt necesare:

Totodată, pentru o soluționare mai repidă este util ca Medicul curant/de familie să completeze una dintre declarațiile de mai jos, în funncție de evenimentul apărut:

Documentele pot fi trimise fie online, prin intermediul aplicației e-Claims, fie prin poștă sau email, la datele de contact de mai jos:

Perioada în care trebuie notificat evenimentul

Este necesar ca asiguratul sau beneficiarii asiguratului să transmită toate documentele pentru încasarea despăgubirii în decurs de 90 de zile de la data producerii evenimentului asigurat.

De asemenea, este important ca toate documentele emise într-o limbă străină să fie traduse de către un traducător autorizat pentru a fi considerate valide.

Plata despăgubirii

Odată cu soluționarea cererii, se va trece la plata despăgubirii, care va fi efectuată în contul bancar al asiguratului. În funcție de modul în care este transmisă cererea, datele bancare pot fi transmise în felul următor:

Introduse în secțiunea dedicată a contului bancar e-Claims sau în cererea de despăgubire;

Prin includerea în dosarul de despăgubire a unui extras de cont, în care să se regăsească detaliile contului bancar și care să fie semnat și ștampilat de banca emitentă. 

Acordarea unui pachet de asigurări de viață angajaților reprezintă o decizie managerială care poate contribui atât la fidelizarea salariaților, cât și la reducerea nivelului de stres al acestora, prin oferirea unui instrument de protecție util împotriva neprevăzutului.

Suntem aproape de tine oriunde ai fi.